Zoeken
Kies uw taal
16 september 2024

Resultaten patiënt tevredenheid onderzoek

Afgelopen zomer hebben wij aan patiënten gevraagd een enquête in te vullen. Met als doel inzicht te krijgen in de patiëntervaring en de zorg te verbeteren waar mogelijk.

Uit deze enquête blijkt dat de patiënten zeer tevreden zijn over onze praktijk. Gemiddeld waardeert u de praktijk met een 9,0 daar zijn wij erg trots op!

Een samenvatting van het onderzoek:

Patiënten hoeven niet te lang te wachten in de wachtkamer. De zorgverlener legt begrijpelijk uit en heeft belangstelling voor de persoonlijke situatie van de patiënt. ​Patiënten worden door de zorgverlener begrepen en kunnen meebeslissen in de behandeling. Ze ervaren voldoende tijd en kunnen de zorgverlener alle vragen stellen.

Vriendelijk, patiëntgericht en betrokkenheid.

Verbeterpunt: privacy aan de balie van de apotheek.

Terug naar overzicht
Twijfelt u of u wel naar de huisarts moet?
Hieronder vindt u allerlei informatie die u verder helpt.